lidt om mig

My photo
Ry, Denmark
HEJ! Jeg er lærer, jeg maler, jeg strikker og hækler -og andre kreative ting jeg kan få fingerne i! Jeg er også mormor og farmor, bor i skoven ved Himmelbjerget med mand og to hunde og stor have - så der er nok at lave:) Min blog er et sted hvor jeg kan vise min (til tider) lidt skøre kreativitet med alle jer andre. jeg bliver altid glad for en hilsen eller kommemtar:) Jytte

Saturday 13 April 2013







Nu er det vist på tide at update min blog:) UPS!!! hvor er det længe siden.
Min jeg har nu ikke ligget på den "lade" side mens der har været tavst herinde.

Det største er dog ankomsten af mit fjerde barnebarn. Yndige lille Freja, født d. 2/2 2013 i Wales.      
                
              Tillykke og godt gået Marie og David:):)


No comments:

Post a Comment