lidt om mig

My photo
Ry, Denmark
HEJ! Jeg er lærer, jeg maler, jeg strikker og hækler -og andre kreative ting jeg kan få fingerne i! Jeg er også mormor og farmor, bor i skoven ved Himmelbjerget med mand og to hunde og stor have - så der er nok at lave:) Min blog er et sted hvor jeg kan vise min (til tider) lidt skøre kreativitet med alle jer andre. jeg bliver altid glad for en hilsen eller kommemtar:) Jytte

Saturday 13 April 2013

 Broderi

Ja så har jeg kastet min kærlighed på broderi. Jeg har ikke brodereret, siden min mor sendte mig på "opdragelses" kursus hos Håndarbejdet Fremme da jeg var 10 år - så uden at røbe nogen alder - ja så er det klart et par år siden:):)

Det første jeg lavede var en pouch. Jeg broderede på lidt groft hørstof med neon tråd og satte en neon lynlås i.



Jeg har virkelig nydt processen - og det er bestemt ikke det sidste jeg laver - så.... mere kommer...:)

1 comment:

  1. Hej. Nå nu har jeg fundet ud af at sende en besked, men jeg hedder bare ikke John Andersen, det er min mand ;-) - véd ikke hvorfor der står det......
    Uanset - du er superdygtig, og det er en fornøjelse at se dine ting. Vh Iben Andersen

    ReplyDelete