lidt om mig

My photo
Ry, Denmark
HEJ! Jeg er lærer, jeg maler, jeg strikker og hækler -og andre kreative ting jeg kan få fingerne i! Jeg er også mormor og farmor, bor i skoven ved Himmelbjerget med mand og to hunde og stor have - så der er nok at lave:) Min blog er et sted hvor jeg kan vise min (til tider) lidt skøre kreativitet med alle jer andre. jeg bliver altid glad for en hilsen eller kommemtar:) Jytte

Friday 21 October 2011

Så kan jeg endelig offentliggøre mine seneste projekter:) Ventede blot på at Tobias fik gaverne i 2 års fødselsdagsgave.
Tobias er helt vild med Pebbar Pig - en serie film og dyr i England - tror også den findes herhjemme under et andet navn. MEN Pebbar Pig har en lillebror der hedder George og George har en grøn "dinosaur" som kæledyr - og kunne jeg ikke lave sådan en fyr???

hvad siger en "Dinasaur" - ROARRR


Han fik også en dinosaurus t-shirt og var helt sikker på at det var en t-shirt til "Dinasaur":)






Efter flere forsøg fik jeg endelig kontrol over fyren og her ser i resultatet. - og ja - Tobias "love his Dinasaur":)

No comments:

Post a Comment